izoldesmamma

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Magdalena Hoof - 20 maj 2011 17:38

Är kanske det värsta och drygaste jag vet! Den är så jävla dålig så det kryper i kroppen på mig och jag brukar stänga av ljudet eller byta kanal så fort den visas. Fattar inte hur man kan göra så dålig TV-reklam som just ÖoB:s. Fy fan!


Gör om! Gör rätt!

Av Magdalena Hoof - 20 maj 2011 09:06

Jag kunde inte somna inatt igen. Jag grät mig halvt och halvt till sömn inatt för jag saknade Izolde så himla mycket. Och när jag väl börjat sakna henne såhär mycket så finns det som ingen hejd. Det enda jag egentligen gör då är att planera in när hon kan komma hit nästa gång, och det kan hon göra i början av juni och vara här jättelänge då. Men samtidigt så ska mina föräldrar åka ner till Stockholm och tänkte på vägen ner stanna till i Sandviken och hälsa på dom några dagar innan dom åker vidare, men det är ju min dotter och kan jag ha henne här så tar jag ju helre hit henne.


Gud vad jag kände mig ensam inatt. Jag var inte ensam hemma men jag känner mig så ensam när jag saknar henne såhär mycket. Tänker på saker hon sagt, gjort och vad hon hade för kläder på sig och då kan jag inte hålla tillbaka. Och allt blir bara värre och värre när det väl satt igång. Min lilla prinsessa....

Ovido - Quiz & Flashcards