izoldesmamma

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Magdalena Hoof - 11 maj 2011 22:00

Ikväll har jag fått se mina matprogram på TV4 Plus. Det är "Vad blir det för mat" och "Jamie Olivers 30 min cooking". När Tony är hemma så får jag aldrig se dom programmen. Men dom är så himla mysiga. Älskar kökena dom lagar maten i och både Per och Jamie är grym i TV.

Av Magdalena Hoof - 11 maj 2011 16:06

               

Av Magdalena Hoof - 11 maj 2011 15:23

Fan vad less jag blev när Tony ringde idag, bara för att tala om att dom inte kommer hem förren imorgoneftermiddag. Jag hade ju förväntat mig att han skulle komma hem ikväll. Åh, allt blev så himla tråkigt!

Det enda vettiga jag gjort idag är att steka ägg och tvättat ansiktet. Sen har jag suttit i soffan, eller ute på balkongen och solat så jag blev röd. Mosters hund har jag gått med också en gång. Kanske är dags för en till promenad snart. Hunden är en liten Jack Russel, svart och vit, som heter Cissi. Hon gnäller ganska mycket, vill inte vara själv och kissar lika ofta som en hanhund när man är ute på promenad.


Jävlar vad less jag är idag!

Av Magdalena Hoof - 11 maj 2011 09:40

               

Av Magdalena Hoof - 11 maj 2011 09:28

Här kommer några bilder från när Izolde fyllde 4 år!


       

Ovido - Quiz & Flashcards