izoldesmamma

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Magdalena Hoof - 7 maj 2011 21:43

Idag fyller storebror år, 37 år närmare bestämt. Jag, syrran, mamma och pappa var dit ikväll. Vi fick tårta och kakor och satt och pratade med han och sambon Sara ett bra tag. Och lilla söta Tove var vaken nästan hela tiden. Hon är så söt! Svart hår, och ser ut som sin mamma. Hon är så nöjd, skrattar och pratar med en när man håller henne.


Imorgon ska vi försöka få hem sängen hit till oss. Blir aningen trängre här i vardagsrummet, men vi får en skönare säng, och det är ju inte meningen att vi ska bo här hela livet heller.

Av Magdalena Hoof - 7 maj 2011 10:30

Igår blev det ju riktigt vackert väder här i Jämtland, men idag är det tvärmulet och det blåser lite lätt. Jag vet inte om det är kallt ute för jag har inte varit ut än, men ska väl göra det snart tänkte jag. Jag hade tänkt följa med pappa och mamma på stan och sedan hem till bror för att gratta han på sin födelsedag. Tony jobbar idag, och det är alltid lika tråkigt när det är helg.


Trodde att dagen skulle ha något bra med sig idag, men så var det inte. Så känns ganska pissigt just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards