izoldesmamma

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Magdalena Hoof - 18 maj 2011 10:56

Intron gick snabbt, vilket jag inte alls trodde det skulle göra. Jag hade förväntat mig att vara kvar till i eftermiddag, men det är mest morgon och kvällsrutiner man ska veta. Annars var det inte så mycket att lära sig. Så imorgonkväll ska jag tillbaka vid 18-tiden.

Man är ju alltid nervös och det kommer jag vara första gången jag ska vara där själv. Skitnervös! Kunde ju knappt sova inatt och undrar hur mycket man kommer sova den natten.

Av Magdalena Hoof - 18 maj 2011 07:37

Då var det strax dags att gå iväg för att gå intro för första gången på det nya stället. Jag har sovit skitdåligt inatt och drömt om jobbet. Somnade närmare ett inatt och vaknade mellan 5 och 6 imorse. Tittade på klockan 6:33 då jag trodde att Tony stäng av väckaren för jag tyckte det hade blivit så ljust ute, men jag hade inte försovit mig. Gud vad trött jag kommer vara ikväll. Imorgon får jag iallafall sovmorgon för då börjar jag någon gång på eftermiddagen. Hoppas att det är bra där nu. Hoppas, hoppas, hoppas!

Ovido - Quiz & Flashcards