izoldesmamma

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Magdalena Hoof - 2 maj 2011 20:54

Då kom man hem 45 min tidigare än man skulle sluta idag efter första dagen på gruppboendet där jag ska jobba i sommar. Det gick hur bra som helst, men jag kan väl inte påstå att det var direkt fullt ös medvetslös. Vi satt mest och pratade idag, jag fick en massa information och fick kika i pärman och läsa om brukarna hur deras dag var. Så det känns himla bra, även om det är ganska snurrigt i skallen just nu. Så det är ganska skönt att sitta här i soffan med sin älskade just nu.


Kom hem till ett nystädat hem. Skönt! Är chokladsugen. Funderar på att åka till syrran och hämta mitt smink, men det kan lika gärna vänta till imorgon. Det är kallt ute. Jag fryser om fötterna.


Imorgon börjar jag kl 14 och ska sluta 21 igen, men jag tror inte jag behöver vara kvar så pass länge imorgon heller. Jag hoppas inte det, för imorgon är det ju dags för DH igen. Och det gör jag allt för att inte missa.

Ovido - Quiz & Flashcards