izoldesmamma

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Magdalena Hoof - 9 april 2011 20:59

Jag var nyss ut med Roxy, igen, för typ sjätte gången idag och utan att hon varken kissade eller bajsade igen! Hon har bara kissat 2 gånger idag. Imorse och en gång i eftermiddags.

Iallafall så gick vi ut nyss och då lekte 2 pojkar ute på gården. Hon tittade lite på dom men skällde inget.

Så går vi svängen och kommer tillbaka ner till garagen och då kommer ett gäng pojkar i 10 årsåldern på andra sidan parkeringen och Roxy börjar tokskälla. Jag försöker få henne att bli tyst och fortsätter att gå hemåt.

Men 2 av pojkarna ska gå samma väg in där vi ska gå så jag stannar för att låta dom gå före. Roxy tokskäller fortfarande på dom och ena pojken frågar vad hunden heter och jag svarar.

Sen frågar han om hon är galen!

Ja, vad skulle jag svara? Jag sa att nej, hon är inte galen, hon bara verkar vara det men är det inte.

Ok, sa han och fortsatte leka med sin kompis.

Så då när jag och Roxy ska gå förbi så gör hon världens utfall mot dom samtidigt som hon skäller och morrar som aldrig förr!

Jag vart helt chockad och höll ju såklart henne i kort koppel och hon for iväg under vägbommen och betedde sig helt galet! Hon har aldrig gjort sådär förr.

Hon skäller alltid på folk ute när hon ser dom långt bort men brukar bli tyst när dom kommer närmare. Hon har aldrig gjort såhär! Börjar fundera om det blivit nåt fel i huvudet på henne?

Av Magdalena Hoof - 9 april 2011 19:46

Imorgon har Izolde uppvisning på gymnastiken och det var meningen att jag skulle åka ner över helgen. Men som vanligt så har man inte råd.

Jag saknar henne så jävla mycket nu!

Jag tänkte åka ner och hämta hit henne fram till påsk. Får se om man får tag i lite pengar så man kan göra det för jag behöver henne nu.

Saknaden är så stor och ingen förstår.

Alla säger: Ja jag förstår det.

Men det är ingen som egentligen gör det.


Ovido - Quiz & Flashcards