izoldesmamma

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Magdalena Hoof - 1 april 2011 17:14

Idag är det fredagsmys som det så fint heter. Man känner faktiskt lugnet när det blir fredag, och när det är sol på en fredag så känns allt så himla mycket bättre på alla sätt och vis.


Tonys dotter ska iväg på skoldisco ikväll, sitt allra första skoldisco. Så jag har fått agera stylist och lockat håret och satt på lite rosa ögonskugga. Hon blev så fin och hon känner sig nog ganska fin med. Det syns liksom på när barn tycker att dom är fin. Så Tonys son blir ensam här med oss någon timme ikväll.


Vi fick dessutom en väldigt glad nyhet idag så lite har man väl att fira ikväll. Så jag tar och dricker upp min halva flaska med rosévin jag har kvar och Tony ville ha några öl.


Imorgon ska vi åka till Djungelhuset med hans barn. Dom blev ju lovade det förra helgen men det var proppfullt där inne då med småbarn, deras föräldrar och en miljard barnvagnar. Fikaborden var upptagna allihopa så jag kände inte att jag ville pressa in mig i den sardinburken jag med, så det blir i helgen istället.

Ovido - Quiz & Flashcards