izoldesmamma

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Magdalena Hoof - 22 mars 2010 11:21

Idag, eller rättare sagt i eftermiddag, åker jag till Sandviken och Izolde.

Jag håller på att längta ihjäl mig.

Men jag kommer fram så sent, kl 21 till Gävle ikväll så då sover ju hon så vi ses inte förren imorgonbitti. Men jag har lust att väcka henne ikväll och pussa på henne, men jag vet inte hur populärt det är.


Anna kanske skulle komma förbi en sväng imorgon efter hon lämnat ungarna på dagis.

Det skulle tydligen bli lortväder imorgon också så det blir väl bara innelek kan jag tro.


Inatt hade jag en konstig dröm. Jag drömde att jag födde barn, det var en pojke. Jag hade ett så himla bra namn till han, men jag tappade bort det och fortfarande så funderar jag på vad det var för namn, för det var så himla perfekt! Men det är helt borta.

Vaknade till inatt med och insåg att bebisen var borta och jag blev nästan lite rädd och började leta i sängen innan jag fatta att det bara var en dröm. Fan hur man drömmer ibland.

Och så var det en massa mer, om att jag sprang runt i och åkte hiss i ett hus och det var folk som jag träffade på och det var någon fest ute på gården vid huset där det var jättemycket folk, gamla bekanta och så. Huller om buller, allting.


Duscha, packa, laga mat (tacopaj) och pussas lite med älsklingen innan jag åker.

Ovido - Quiz & Flashcards