izoldesmamma

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Magdalena Hoof - 16 mars 2010 20:04

Ikväll åkte jag till kusin Robin och Jenny och hälsade på.

Vi fikade och snackade en hel del.

Det var himlans trevligt.

Jag tycker om min kusin och hans tjej.

Kanske att vi kan åka med han upp till stugan i påsk. Vi satt och funderade lite på det. Om vi får låna moffas bil så vi får plats alla 3. Men jag vill så gärna åka dit upp.


Nu har jag betämt mig också...

På riktigt bestämt mig.

Så this is for you my love, Till månen och tillbaka!   


JAG HAR BESTÄMT MIG!

Av Magdalena Hoof - 16 mars 2010 14:03

Jag känner mig inte som jag brukar.

Ska jag bryta ihop och komma igen?

Men hur kommer man igen då?

Bruksanvisning sökes...

Det var länge sedan jag var glad. På riktigt.

Mina tankar består enbart av en sort, vilken jag inte tänker skriva här.

Det känns liksom aldrig helt bra och det hjälper inte ett dugg med att bara sitta här hemma heller.

Ge mig energi och motivation till att göra något då.


Åker till Izolde på måndag och blir borta till lördagen. Det längtar jag efter, att få rå om min lilla guldklimp i nästan en vecka.

Men sen då?

Vad ska jag göra när jag kommer hem igen då?

Då blir det samma visa igen. Vakna sent på förmiddagen. Sitta och glo på karln som sitter vid Facebook tills han går till jobbet. Sen åka med pappa och handla middag och hämta mamma och kanske laga middag, och sedan äta middag. TV och lite surr på MSN tills karln kommer hem och sedan sitta och glo på han när han kollar Facebook igen tills man ska sova. Så känns det just nu...

HATAR datorn. Skulle vilja kasta ut den genom fönstret och aldrig mer ha en för den förstör hela ens vardag.

Och nu är syrran inte hemma heller. Hon är hos sin kille till på tisdag. Tänkte hälsa på kusinen idag men han var tydligen i skolan hela dagen. Imorgon ska jag gå till moffa och hälsa på han iallafall. Kanske köpa med något gott fikabröd.

Vill åka till stugan i påsk och åka lite skoter och pimpla på sjön, fisketävling och mysa, men eftersom jag inte får pengar verkar det inte bli så iallafall.

Gud hjälpe mig....

Ovido - Quiz & Flashcards