izoldesmamma

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Magdalena Hoof - 17 mars 2010 16:00

Idag har man fått sin beskärda del av solen iallafall.

Gick upp tidigt idag, kl 7 för att hinna med lite bestyr innan jag skulle åka till barnmorskan vid 8:30. Där inne var jag i 40 min den här gången. HJÄLP! Jag HATAR att gå dit.

Men det gick bra iallafall.

Sedan åkte vi till stan och var på Apoteket och skulle till Akelius och registrera oss i deras kösystem för lägenhet då jag inte kan regga via nätet. Men, när vi tillslut hittat stället så var deras öppettider 14-16 och vi var där strax efter 11. Snacka om att man blev less.

Så bara att åka hem igen. Vi satte oss på altanen med bok och dator och lite fika och solade ett tag innan det blev lite småkallt och vi fick gå in. Men det är ljuvligt nu när man kan börja vara ute.


Idag var pappa iväg på sin första praktikdag och det hade gått bra. Skönt att höra.

Jag dammsög i stort sett hela lägenheten idag för det var stora dammtussar överallt såg jag när vi kom in från altanen. Det måste ha blåst fram från soffan och så...

Men då har man inte bara suttit på arslet idag iallafall.

Och så har jag tvättat lite.

Ovido - Quiz & Flashcards