izoldesmamma

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Magdalena Hoof - 12 mars 2010 14:45

Jag halvligger i sängen och spelar lite poker just nu. Men alldeles bredvid mig ligger 4 st (jaaaa, jag vet, hur kasst som helst) Kexchoklad och exponerar sig helt öppet för mig.

Jag köpte dessa 4 st Kexchoklad idag på Hemköp när jag köpte en matig baguette och Coca Cola som frukost/lunch/eftermiddagsfika. 4 Kexchoklad för 20 kr. Vilket kap va?

Och nu har jag ångest.

Jag vill ta en men samtidigt så vägrar hjärnan låta mig ta en.

Det är väl bra va?

Jag har inte tränat på hela veckan, hinner faktiskt sticka iväg på jumpan som börjar om dryga timmen om jag vill. Och jag funderar ju på det men nu spelar jag ju poker. Jävla skit.

Men varför i hela helvete köpte jag 4 jävla kexchoklad för?

Kanske för att jag just då tyckte synd om mig. Men jag blir inte smal av att äta dom, så jag tror faktiskt att jag struntar i att äta dom.

Ja, så gör jag.

Karaktären börjar faktiskt komma. Jag har en inre bild i huvudet hurj ag vill se ut och dit kommer jag INTE med kexchoklad. Adjöss!

Ovido - Quiz & Flashcards