izoldesmamma

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Magdalena Hoof - 9 mars 2010 12:36

...så träffades jag och Tony för första gången, här i Östersund.

Sedan fortsatte vi ses och jag kommer så väl ihåg hur mysigt allt var i Uppsala där han hade fått jobb.

På dagarna shoppade jag lite och kollade runt fram till han slutade och då sågs vi nere i centrum och handlade mat till middagen innan vi åkte hem till lägenheten.

Jag längtar tillbaka till det.

Jag vill ha tillbaka den tiden, då allt var så mysigt.

Men det kanske blir samma sak nu när det börjar bli vår igen. Det är kanske den känslan man vill åt. Men nu är ju våren snart här. Och så fort solen tittar fram så kommer vårkänslorna. Jag blir glad och vill vara ute och hitta på en massa roliga saker.

Sola.

Det är ju ganska mysigt nu med, trots att man tillfälligt bor hemma hos mina föräldrar medans vi försöker få tag i en lägenhet.

Jag vill så gärna ha en lägenhet snart. SNART!

Få bygga bo igen.

Snart får vi veta svaret på radhuset också. Om 1-2 dagar. Men jag tror inte att vi kommer få det.


Men nu är det dags för mig att bli ett "ljushuvud".

Ovido - Quiz & Flashcards