izoldesmamma

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Lång rast

Av Magdalena Hoof - 4 maj 2010 10:46

Vi började 8 idag och började med prov på hur många sidor som helst. Matte, svenska, fordonskunskap och trafikkunskap. Jag kan ju säga på en gång att fordonskunskapen inte riktigt gick så bra. Kanske inte matten heller. Men vi får väl se när vi får tillbaka provet.

Jag var klar halv 10 och vi hade tid till 11:45.

I en halvtimme satt jag kvar och läste igenom allt igen och räknade om en del matteuppgifter som jag var orsäker på och fick tillslut fram riktiga resultat. Så tur att jag kollade igenom dom.

Så strax innan 10 var jag klar och eftersom vi skulle fortsätta efter lunch kl 13 så åkte jag hem. Långlunch idag!

Och tur var väl det för Tony hade ingen nyckel, den hade jag i fickan och inte tänkte väl jag på det imorse när jag åkte.


Vi fick inte lägenheten vi var och kikade på i söndags heller. Jag vet inte jag om jag ska tro på det dom sa att dom hyrde ut den till den som hörde av sig först, för vi gick hem och mailade på en gång till dom och sa att vi var intresserade.

Och vi var där först och kikade på den också.

Så nu är man tillbaka på ruta ett igen. IGEN!

Jag blir så jävla less.

Men nu har jag tid att sätta mig och ringa alla hyresvärdar jag fått på en lista och kolla om någon har något att hyra ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 18:28

Nu flyttar jag till en ny bloggportal.   Här är nya adressen till min nya blogg   Fortsätt att följa Livet på Anarisvägen där! ...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 15:41

Vi har ju ett marsvin här hemma som heter Turbo. Det blir lite sällskap ava att höra han prata ibland och gnaga på moroten man la in för en stund sen. Men den enda som verkligen tar hand om honom och bryr sig på riktigt är Izolde. Vi skaffade Turbo n...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 14:26

Gud vad långtråkigt jag har det idag. Har glott på TV större delen av dagen och den är bara halv 3 än. Spännande liv man har!   Är så nervös inför nästa vecka. Ska på 2 anställningsintervjuer, men den ena känns värre. Jag är så nervös så jag håll...

Av Magdalena Hoof - 11 augusti 2011 21:39

Idag på eftermiddagen packade vi ihop en liten matsäck och for iväg för att fiska. Vi åkte till Frösö Strand till en brygga som går en bit ut i Storsjön och kastade en stund. Men först fick Tony psykbryt på linan så hela skiten höll på att hamna i sj...

Av Magdalena Hoof - 10 augusti 2011 23:59

Nu är det nära. Hösten och vintern knackar redan på dörren här i Jämtland. Tony var med och lirade Korpen-fotboll nu ikväll kl 22. Hade jag vetat att det blev så kallt som det blev hade jag tagit fram vinterjackan och letat upp mössa och vantar och...

Ovido - Quiz & Flashcards