izoldesmamma

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Magdalena Hoof - 15 maj 2010 20:41

Vilken härlig dag det har varit!

Jag ringde kusin Robin imorse och bestämde träff med han och hans tjej och vi åkte ner på stan och fick kolbulle och kikade på folk.

Robin var modig nog att klättra på dricka backar. Det blev 11 st.

Sedan gick vi en sväng på stan innan vi åkte hem hit och drack kaffe och kom överens om att grilla och dricka lite öl ikväll.

Jag fick ju 2 paket kött från ett slakteri vid Häggenås i onsdags när jag åkte med till Flata för att lossa mjölk efter vägen. Så grillade det idag.

Vi har pratat massor hela dagen och hela kvällen fram till nyss då dom åkte hem.

Ja, det känns tomt. Förjävla tomt. Mamma och pappa är i Skellete och jag är helt ensam.

Ska se TV resten av kvällen och upp i tid imorgon för imorgon blir det golfpremiär. Robins kompis V som kom hit och käkade ikväll han med skulle åka iväg imorrn och vi ska följa med. Vi verkar bli ett bra gäng som ska åka. Vi ska till Norderön. Fan så kul det ska bli!

Har längtat efter att få slå lite igen.

Hoppas bara att min nackspärr eller vad det är är bättre tills dess.

Men har iallafall haft en riktigt jävla nice dag och kväll!

Tack mina underbara! <3

Av Magdalena Hoof - 15 maj 2010 09:33

Jag bar ut hans saker efter att han gått.

Han kom och knacka på rutan imorse men persiennerna var nerdragna. Han knackade på ganska länge...

Sen gick han utan att jag släppte in han eller sa nåt alls.

Varför ska jag bara ge och ge och aldrig få nåt tillbaka förutom att bli behandlad som skit?

Han saker hamnade på bagageluckan på hans jävla bil, i spöregnet.


Hur var det med: Man behandlar andra som man själv vill bli behandlad.


Fan va bra det stämmer det där!

Ovido - Quiz & Flashcards