izoldesmamma

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Magdalena Hoof - 4 maj 2010 20:54

Jag skrattade nästan på mig alldeles nyss när jag skulle logga in här och såg vilka bokstäver säkerhetskoden bestod av: a n u s.

Ja jag säger då det!


Har ni sett Filip Hammar och Fredrik Wikingson (heter han så?)

Dom kör ju en såndär grej, Bra eller Anus.

Det som är riktigt jäkla Anus nu är att jag knappt sett min karl på 2 dagar. Han kommer väl hem snart och han hinner mest bara in och sedan ska jag sova typ.

Och imorgon ses vi efter jobb/utb som vanligt och jag längtar.

Det suger anus när han jobbar på kvällen såhär.

Blir sällskapssjuk som aldrig förr. Visst kan man säkert hälsa på någon, men dom flesta har ju som fullt upp med sitt en vardagskväll med familjen och matlagning och sådana saker.

Saker som jag saknar.

Jag vill också ha en familj. Min lilla familj bor i Sandviken så jag får ha familj dom gånger jag har henne.

Men jag vill ha det så jämt. Önskar jag fick ha det så jämt.

Av Magdalena Hoof - 4 maj 2010 17:32

Jag trodde att min skalle skulle vara helt mossig den här veckan av all information vi får och behöver, och alla prov och tester som ska göras m.m m.m, men den kroppsdel som faktiskt tar all stryk är ryggen?!

Antagligen för att vi sitter stilla så länge som vi gör. På hårda stolar som känns alldeles för låga. Och ingen luft och varmt som en bastu. Det är grejjer det....eller så inte alls.

Så ikväll vet jag inte om jag orkar så mycket mer än att ligga ner i sängen och vila.

Jag har iallafall hjälpt till att handla och så lagade jag maten ikväll. På lunchen diskade jag och satte igång diskmaskinen och plockade ihop lite.


Imorgon efter jobb/skola ska vi kika på en lägenhet. En liten etta på 31 kvadrat. Inte mycket att hänga i julgran kanske, men jag känner att nu är det nog dax att flytta. Men jag vet inte jag. En etta känns så jävla litet. För litet och man vet aldrig hur långvarigt det blir heller. Så jag är jävligt skeptisk till den idén, men vi får väl se hur det ser ut imorgon.

Billig hyra var det iallafall...klen tröst.


Ska hämta ut paket på posten.

Ska duscha.

Ska spela poker.

Ska ringa Izolde.

Ska se DH ikväll.

Ska sedan sova...


Av Magdalena Hoof - 4 maj 2010 10:46

Vi började 8 idag och började med prov på hur många sidor som helst. Matte, svenska, fordonskunskap och trafikkunskap. Jag kan ju säga på en gång att fordonskunskapen inte riktigt gick så bra. Kanske inte matten heller. Men vi får väl se när vi får tillbaka provet.

Jag var klar halv 10 och vi hade tid till 11:45.

I en halvtimme satt jag kvar och läste igenom allt igen och räknade om en del matteuppgifter som jag var orsäker på och fick tillslut fram riktiga resultat. Så tur att jag kollade igenom dom.

Så strax innan 10 var jag klar och eftersom vi skulle fortsätta efter lunch kl 13 så åkte jag hem. Långlunch idag!

Och tur var väl det för Tony hade ingen nyckel, den hade jag i fickan och inte tänkte väl jag på det imorse när jag åkte.


Vi fick inte lägenheten vi var och kikade på i söndags heller. Jag vet inte jag om jag ska tro på det dom sa att dom hyrde ut den till den som hörde av sig först, för vi gick hem och mailade på en gång till dom och sa att vi var intresserade.

Och vi var där först och kikade på den också.

Så nu är man tillbaka på ruta ett igen. IGEN!

Jag blir så jävla less.

Men nu har jag tid att sätta mig och ringa alla hyresvärdar jag fått på en lista och kolla om någon har något att hyra ut.

Ovido - Quiz & Flashcards