izoldesmamma

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Magdalena Hoof - 9 maj 2010 14:39

Både igår och idag har solens strålar värmt mitt kära Östersund.

Igår och idag har jag solat några timmar och fått sådana där riktigt snygga solränder. Eller så är det inte alls snyggt...

Det är så härligt med sol och värme och jag känner att jag kan inte få nog av det efter den här enormt långa och iskalla vintern!

Björkarna och rönnen håller på att så smått slå ut nu och huden luktar sol. Det är så underbart nu.

Jag känner mig så glad och framåt och jag längtar tillbaka till YA.

Är nästan ledsen för att vi nästa vecka ska ut på praktik och inte ut till F4 och sitta och diskutera mera, trots att det faktiskt blev tråkigt.

Men om en vecka är vi där igen.

Jag kommer bryta ihop totalt om jag inte får fortsätta utbildningen. Vad ska jag göra då? Hur ska jag gå vidare? Det är ju det här jag vill. Det jag VERKLIGEN vill. Jag ska ge järnet hela veckan på praktiken och verkligen följa varenda liten jävla trafikregel som finns på körtestet. Då kanske man har sitt på det torra 23 veckor framöver.


Snart ska jag och mamma åka och träna. Det blir lite av den varan nu för tiden och jag funderar på att boka in några spinningpass till veckan så jag vet att jag kommer iväg. Det var länge sedan det nu. Men vikten har jag hållit i stort sett. Det känns skönt.

Men jag vill ju gå ner 6 kg till iallafall. 5 har försvunnit och det är stor skillnad på mage, rumpa och bröst. Dom är nästan borta nu.

Men jag vet var man kan köpa nya   


Ut i solen en sväng till innan det bär av till Friskis!


Ovido - Quiz & Flashcards