izoldesmamma

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Magdalena Hoof - 4 mars 2010 16:25

På lördag fyller min fina mamma 50 år!

Då blir det kalas.

Både för henne och så självklart för hennes tvillingsyster, min moster Karin.

Alla som känner dessa 2 underbara kvinnor är välkomna hit för att fira.

Mamma ska få världens finaste present!

Jag och pappa har städat här hemma idag inför lördag.

Fast pappa har gjort det mesta.

Jag har städat rummet och vikt en massa tvätt idag eftersom Tony tvättade igår.

Idag jobbar han efter att ha vart hemma sjuk i 4 dagar. Och han har smittat mig med med den där äckliga rinnsnuvan! Riktigt äckligt när det bara rinner hejdlöst ur snoken på en.


Jag, Tony och pappa käkade lunch på Mr Husman idag. Det var trevligt. Sedan kördes pappa hem och jag och Tony åkte till 2 loppisar och tittade runt lite.

Hittade några skåp och någon fotölj som lätt skulle kunna passa i mitt hem, men jag har ju inget just nu...

Men snart kanske.


Natten till idag vann vi i poker också. Inte så mycket men allt är bra just nu. Blir någon turnerning till ikväll efter middagen och så.

Ovido - Quiz & Flashcards