izoldesmamma

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 27 juni 2011 16:50

Idag fick alla kommunanställda sin lön utbetald, antingen direkt på kontot eller på en utbetalningsavi då dom bytt bank denna månad. Men jag, jag fick ingen lön alls jag. Varken på kontot eller på en avi. Jag är så jävla irriterad nu så jag skulle vilja slå någon som sitter på kontoret där uppe hårt!

Jag har ringt och fått tag i en kvinna på banken och hon skulle ringa runt och höra sig för vart min lön tagit vägen, men när hon ringde upp så berättade hon att jag inte ens fanns registrerad som löntagare denna månad hos dom. Say what?! Så imorgon ska jag ringa chefen för det är antagligen där det har strulat sig. Men det får dom fan lösa. Jag ska ha mina pengar. Sen får dom säga vad dom vill.

Ovido - Quiz & Flashcards