izoldesmamma

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 21 juni 2011 22:21

....Stugan, Harrsjön! Gud så härligt vi ska ha det när vi slåss med myggen, bajsar på utedasset, utan varmvatten....

Men med öppen spis, mysig stuga, trevligt sällskap, god mat och den hörliga stillheten och tystnaden inpå livet en helg.

Jag längtar hur mycket som helst! Jag ska skriva en inköpslista på mat vi ska handla på torsdag innan vi åker. Vi ska grilla, äta sill och potatis och en massa gott bara. Ska dessutom köpa ett mobilt bredband så jag kan uppdatera mig om världen och skiva blogg.

Av Magdalena Hoof - 21 juni 2011 14:25

Vi har ett problem. Vart ska vi åka över midsommar?

Jag vill till stugan, och det lät som att vi hade bestämt att vi skulle dit, men så igår så säger Tony: Vi blåser till Gävle över midsommar istället.

Jag vill inte till Gävle över midsommar. Jag vill åka till stugan! Min kusin + kompis och moster + karl ska dit, och det hade varit så kul att åka dit när det är mer folk där för en gångs skull. Så nu vet jag inte alls hur det blir. Kanske blir hemma bara istället.

Ovido - Quiz & Flashcards