izoldesmamma

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 22 juni 2011 22:21

Jag känner mig slut som artist, och det här är väl bara början. Trött, så trött så jag la mig och sov en timme på eftermiddagen.

Sängen lockar just nu, men det för ljust ute för att vilja gå till sängs, men jag borde. Ska ju upp ganska tidigt imorgon och packa och duscha innan jag hämtar Min Stora Kärlek.

Harrsjön, here we come!

Av Magdalena Hoof - 22 juni 2011 13:31

Dagarna just nu känns långa, långa. Jag gör nästan ingenting. Vädret har varit riktigt, riktigt dåligt så att vara ute har inte alls känts lockande. Idag är det växlande molnighet och sol.

Jag hade hoppats på att bli inringd på jobbet i veckan, men det ser mörkt ut. Blev inget mer jobb innan nästa vecka.

Moster Karin ringde och pratade om maten vi ska handla, men hon skulle ringa upp ikväll istället så skulle vi bestämma vem av oss som köper vad och så. Får inte glömma jordgubbarna!

Känns som det kommer bli stressigt imorgon ändå. Tony kommer hem innan 10. Han ska duscha och packa. Sen iväg med Turbo till C som var snäll att passa honom över helgen. Det ska handlas, Tony ska köpa stereokablar till bilen och så ska vi hämta hans kompis som ska åka med upp till Ström.

Vi kommer väl upp på eftermiddagen någon gång, och dom andra på kvällen.

Och snart ska jag nog iväg på DollarStore och slåss med folk, jag och syrran min.

Av Magdalena Hoof - 22 juni 2011 09:45

Jag ska tydligen skriva en inköpslista inför helgen idag. Jag anar att den kommer bli ganska så lång. Grejjen är ju den att det är några mil till närmsta affär där uppe, och nu i midsommar har jag för övrigt ingen aning om hur dom har öppet, och för det andra så är dom affärerna så svinigt dyra att handla i, så lika bra att köpa på sig lite extra här hemma.

När man är där uppe så blir man ALLTID sugen på något.

Min kusin berättade igår att han äter aldrig chips här hemma, men när han är där uppe så blir han alltid sugen på chips.

Så, slutsatsen av det hela är att det är lika bra att bunkra upp med chips och kanske lite godis, läsk och annat gott. Annars går man under där uppe. Jag vet exakt hur det är! Men jag ska försöka att låta bli att äta så mycket skit. Kanske köpa med ett paket vindruvor eller två. Majskolvar måste vi köpa också.

Ovido - Quiz & Flashcards