izoldesmamma

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 8 juni 2011 15:25

Något som jag verkligen hatar med sommaren är alla småkryp. Idag har jag fått väja för 2 (!!) spindlar, varav den ena fick avsluta sitt liv på en telefonkatalog. Den satt på ytterdörren när vi kom hem och jag kastade en telefonkatalog sådär snyggt på den. Platt som en pannkaka. Nöjd Magda!

Och nyss hade jag ihjäl en tvestjärt här inne. Den blev tagen med en papperstuss och spolades ner i toalettstolen. Skit ska skit ha, så det så!

Av Magdalena Hoof - 8 juni 2011 09:46

Igårkväll drog det värsta ovädret jag vart med om på länge in över Anarisvägen och tvingade oss att dra ur kontakter och modem. Det blixtrade över hela himlen och åskknallarna avlöste varandra. Det blev några ordentliga smällar som fick fönsterrutorna att skallra. Riktigt häftigt, och mysigt.

Idag är det nästan lite sol ute. Vi leker nog ute idag.

Ovido - Quiz & Flashcards