izoldesmamma

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 6 juni 2011 22:08

   

Av Magdalena Hoof - 6 juni 2011 19:40

Firade på Jamtli med picnic för att ett par timmar senare fortsätta i lekparken nedanför syster/moster Malin.


Izolde klättrar på loftet

 

Jag solade och pratade i telefon


 

Finaste

 


    

Av Magdalena Hoof - 6 juni 2011 08:10

Nu är det en timme sedan jag och Izolde lämnade älsklingen på tåget. Ja, nu är det dags. Och jag mår illa som fan! Och är orolig och nervös. Imorgon ska han vara på sjukhuset tidigt, tidigt på morgonen för att få sin höft fixad. Och jag kunde inte vara med. Så nu sitter man här hemma och försöker tänka på annat än att man är orolig för hur det kommer gå imorgon. Det hade känts så himla mycket bättre om jag hade kunnat följa med och vara på plats än att sitta här hemma helt ovetandes i flera, flera timmar imorgon.

Ja, jag vet att han är vuxen och kan klara sig själv, men jag blir alltid såhär när det är något speciellt. Nervös och orolig.


Men Nationaldag som det är idag så ska vi iallafall till Jamtli och fira lite, så då kommer jag ha annat att tänka på några timmar.


Dagens middagstips: Panerad flundra med kokt potatis och remouladsås.

Ovido - Quiz & Flashcards