izoldesmamma

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 13 juni 2011 19:43

Nu ska vi strax ta och flytta in i sovrummet vi med. Så fort Tony kommer hem så flyttar vi tillbaka. Barnen blev överlyckliga när jag sa att vi kanske skulle göra om på det viset. Hoppas det blir bra.


I 3 timmar var vi på Djungelhuset idag, och 2 andra familjer var med oss där också. Grabbarna lira pingis och hade baskettävling. Jag drack lite kaffe, hoppade på studsmattan, gullade med Anton, 6 månader, jagade efter Izolde när hon försvann i klätterställningen, köpte glass och satt och tyckte jag hade det bra som har ett så pass stort barn att hon kan leka själv. Djungelhuset är ett bra hus, förutom att det är så jävla dyrt!

Av Magdalena Hoof - 13 juni 2011 10:01

Aaah, it´s killing me!

Regnet är över oss och jag får smått panik över att solen försvann. Var är du?

Jag hatar regnet. Jag tycker inte alls det är skönt att det blev svalare. Jag vill ha kvar den där härliga medelhavsvämen vi haft i flera dagar. Kom tillbaka!


Men idag blir det en dag på Djungelhuset för oss och alla barnen. Vi lovade dom att vi skulle göra nåt kul idag för igår fick vi sälja gammel-bilen. Så dom valde Djungelhuset och så kanske att vi äter lunch ute någonstans. Men först måste jag duscha och sminka mig innan jag kliver utanför dörren!

Ovido - Quiz & Flashcards