izoldesmamma

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 17 juni 2011 20:31

Nu får jag snart gå hem för idag! 1½ timme kvar hem till sängen. Jag tänker gå hem, kanske ta mig en snabbdusch, borsta gaddar och sedan hoppa i säng och läsa klart min bok. Just nu läser jag Sophie Kinsellas En shopoholic i väntans tider. Grymt bra chickflick, eller vad det heter. Läste massor i den på tåget igår när jag åkte hem och så lite igårkväll igen. Jag har längtat efter den hela dagen idag!

Kanske att jag tar med mig datorn och lirar Betapet, men det är bara kanske. Sen sova gottare än gottast!


Dagens middagstips: Teryakibiff med ris (kanske aningen sent men men)

Av Magdalena Hoof - 17 juni 2011 16:09

Idag är det fredag, fredagsmys, och idag när så många andra får helg då jobbar jag och Tony. Jag tycker det var en himla tur att vi jobbar samma helg. Fredag och söndag blir det. Det blir hemskt tråkigt om vi ska hålla på att gå om varandra i jobbet, så i sommar har jag försökt passa in våra pass så vi jobbar samtidigt. Annars kan säkert han byta något pass också.

Jag var upp på Konsum och köpte lite käk och så slank en påse Riesenkola med också. Det är ju trots allt fredag!

Jag slutar 22 ikväll, får åka hem till en tom lägenhet, men imorgonbitti kommer Tony hem. Det blir middag hos syster imorgon med. En liten avslutning för henne för att hon gått klart utbildningen på Komvux. Jag hade ingen avslutning för mig när jag gått klart på Yrkes Akademin. Det var ingen som frågade om det heller.


Ovido - Quiz & Flashcards