izoldesmamma

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Magdalena Hoof - 5 juni 2011 23:22

Grattis Simon!

Jag och Tony har haft rätt ända sedan dom klev in i Huset i vintras. Vi sa båda två direkt när vi såg Simon, att han ska fan vinna. Han verkade normalast av dom alla, och så rätt vi hade då! Skitkul, verkligen. En värdig vinnare av BB 2011!


Av Magdalena Hoof - 5 juni 2011 20:16

För första gången dessutom! Det blir Jamtli med Izolde och syrran. Får se om vi tar med lite fika kanske. Skulle bli ganska varmt imorgon, och så lite sol. Blir nog bra det, men jag vägrar stå med en flagga och vinka. Det blir nog mest att leka i lekparken och kika på djuren.

Av Magdalena Hoof - 5 juni 2011 00:06

Och nej, jag bor inte riktigt så långt norrut, men vi får det inte mörkt ute längre. Det är ganska ljust och det är hemskt att försöka somna utan rullgardiner. Jag vill ha ett riktigt sovrum med mörkläggningsgardiner. Jag vill slippa se ljuset nattetid!

Ovido - Quiz & Flashcards