izoldesmamma

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Formuläret

Av Magdalena Hoof - 19 februari 2010 17:40

1. Hur gammal är du om fem år? 31

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min dotter, min underbara karl och min pappa! 

3. Hur lång är du? 1,76 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Road Trip (en tvåa)


5. Vem ringde du senast? Syrran

6. Vem ringde dig senast? Älskling                

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ok


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vem det är eller vad saken gäller


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? 19/2-10 kl 17:43

11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna


12. När vaknade du i dag? 8:00

13. Vilken är din favoritjulsång? Have yourself a merry little x-mas med Diana Krall

14. Vilken är din favoritplats? På en solig strand i ett varmt land med dom jag älskar


15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då bor jag här uppe i Norr och trivs. Kanske ett stort, vitt, fint hus med mannen i mitt liv, bra jobb och allt det där.


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

 Ika i Rutan 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  Izolde när hon gör sin Sumo-look-alike


19. Hur stor är din säng? 120

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om det är kallt eller varmt


22. Hur många kuddar har du i sängen? 3, och jag har 2 av dom

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? Östersund och Sandviken

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota


26. Är du social? Ibland

27. Vilken är din favoritglass?
Tycker inte om glass så mycket

28. Vilken är din favoritefterrätt? Mammas citronefterrätt!


29. Tycker du om kinamat? Ja!!

30. Tycker du om kaffe? Kan dricka ibland men jag vet inte

31. Vad dricker du till frukost? O´boy som ungarna, eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Det vet jag inte


33. Kan du spela poker? Jomenvisst


34. Tycker du om att mysa/kela? Klart!


35. Är du en beroendemänniska? Fick höra igår en sak som jag är beroende av, annars inte


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej


37. Vill du ha barn? Jag har redan ett barn


38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet om man är utomlands, annars pool!

41. Vad spenderar du helst pengar på?  Dottern och inredning

42. Äger du dyrbara smycken?
Jo

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housewives


44. Kan du rulla med tungan? Ja


45. Vem är den roligaste människan du känner? Izolde


46. Sover du med gosedjur? Nej


47. Vad har du för ringsignal? Lady Gaga - Bad Romance


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja ganska mycket, och Izolde har använt dom


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Tonys röda t-shirt


50. Flirtar du mycket? Aldrig


51. Kan du byta olja på bilen? Nej


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej


53. Vilken var den senaste boken du läste? Fyrvaktaren av Camilla Läckberg

54. Läser du någon dagstidning?
ÖP

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Amelia

56. Dansar du i bilen? Dansar och dansar, men diggar och sjunger gör man ju

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? One FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Filosofiuppgift


59. När var du i kyrkan senast? På en väns mammas begravning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Kent och Ebbe


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En att på baksidan när man var liten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 18:28

Nu flyttar jag till en ny bloggportal.   Här är nya adressen till min nya blogg   Fortsätt att följa Livet på Anarisvägen där! ...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 15:41

Vi har ju ett marsvin här hemma som heter Turbo. Det blir lite sällskap ava att höra han prata ibland och gnaga på moroten man la in för en stund sen. Men den enda som verkligen tar hand om honom och bryr sig på riktigt är Izolde. Vi skaffade Turbo n...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 14:26

Gud vad långtråkigt jag har det idag. Har glott på TV större delen av dagen och den är bara halv 3 än. Spännande liv man har!   Är så nervös inför nästa vecka. Ska på 2 anställningsintervjuer, men den ena känns värre. Jag är så nervös så jag håll...

Av Magdalena Hoof - 11 augusti 2011 21:39

Idag på eftermiddagen packade vi ihop en liten matsäck och for iväg för att fiska. Vi åkte till Frösö Strand till en brygga som går en bit ut i Storsjön och kastade en stund. Men först fick Tony psykbryt på linan så hela skiten höll på att hamna i sj...

Av Magdalena Hoof - 10 augusti 2011 23:59

Nu är det nära. Hösten och vintern knackar redan på dörren här i Jämtland. Tony var med och lirade Korpen-fotboll nu ikväll kl 22. Hade jag vetat att det blev så kallt som det blev hade jag tagit fram vinterjackan och letat upp mössa och vantar och...

Ovido - Quiz & Flashcards