izoldesmamma

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Magdalena Hoof - 13 februari 2010 21:15

Då fick man just veta en av dom som går vidare direkt till finalen i Globen och det blev den där söta lilla killen Eric med melodin Manboy.

Den var riktigt bra tyckte jag.

I och för sig så missade jag 5 låtar för jag la lillsnuttan, men den gillade jag från första början. Det är sällan jag gör det i den här tävlingen.

Så det kan vi gilla!


Det är faktiskt lite fränt att en av deltävlingarna i år är i Sandviken, där jag bott i 7½ år. Där min dotter bor. Typ granne med arenan där tävlingen är nu. Tyckte att jag såg någon jag kände igen. Måste fråga.


 

Av Magdalena Hoof - 13 februari 2010 14:41

 
Av Magdalena Hoof - 13 februari 2010 08:19

Idag var man uppe tidigt.

Klockan som jag ställt på 7 ringde inte. Idiotiskt.

Men strax innan 8 bankade pappa på dörren, så då var det bara att kliva upp.

Vi åker snart till Sundsvall och hämtar lillskruttan min.

Det ska bli så mysigt att få ha henne här. Fredagsmys hela veckan lång!

Jag har planerat in korvgrillning i Badhusparken någon dag, badhuset om det går, Djungelhuset och så utelek. Pulkaåkning.

Hoppas det inte blir sådär jättekallt för då vill inte jag vara ute alls.

Så då var det dags att åka dom ca 20 milen till Sundsvall.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards