izoldesmamma

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Magdalena Hoof - 9 februari 2010 18:33

Jag hade varit lite nervös inför insändningsuppgift 2 i Biologi B men nu i eftermiddags när älskling gått till jobbet så började jag med den iallafall.

Jag satt med den i ca 1½ timme och är nästan klar.

Men hur bra den blir, det återstår att se.

Sedan är det en laboration som ska till bara och sedan kan jag skicka in den. Komplett!

Sedan är det bara Filosofi A:s andra insändningsuppgift kvar att göra och den kan bli lite knivigare.

Filosofi är väldigt luddigt tycker jag.

Inga konkreta svar.

Bara en massa flum.

Nej, det ämnet ångrar jag att jag gav mig in på, men man kan inte bli för rik på kunskap har jag hört.


Nu längtar jag bara efter att älskling ska komma hem.

Och jag hoppas att vi snart får bo tillsammans på riktigt!

(var det nu än blir)

Av Magdalena Hoof - 9 februari 2010 13:51

   På lördag kommer min lilla flicka hit.

Vi ska åka ner till Sundsvall, Birsta, och möta upp henne och hennes pappa där och äta lite lunch och kolla på leksaker innan vi åker vidare hem igen.

Jag hoppas att bilresan kommer gå smidigt. Risken finns att den inte kommer det, men man har börjat bli expert på att muta.



Av Magdalena Hoof - 9 februari 2010 12:03

Snart fyller jag 26 år så jag tyckte att det var dags att skaffa en ny fräsch blogg.

För att kunna börja om på ny kula med allt det hör till så passar ju en ny blogg såklart in i det hela.

So, here I am!


Izoldes mamma.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards