izoldesmamma

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Magdalena Hoof - 27 februari 2010 14:19

Jag vill så gärna att våren ska komma nu.

Jag är så less på all snö som det bara blir mer och mer av för varje natt.

Inatt och imorse har det kommit ytterliggare några cm snö. Var är du Våren?


Idag åkte vi iväg och kikade runt lite i stan.

Vi var till ICA och köpte travkupong.

Sen till Rusta där jag köpte ännu mer hårfärg.

Det blev inte så mycket skillnad som jag ville igår, men hoppas det blir ljusare nu då. Sitter med färgen i just nu.

Sedan vidare till Jysk och Mio och så Pingstkyrkans second hand.

Och så var vi upp till området där en av lägenheterna som vi står anmälda på finns. Där vill jag bo!


Ikväll bjuder vi mamma och pappa på middag på Lilla Siam här i stan. Det uppskattas nog. Och det är väl det minsta man kan göra för mina snälla föräldrar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards