izoldesmamma

Alla inlägg den 10 februari 2010

BLT

Av Magdalena Hoof - 10 februari 2010 22:46

Nej, det är inte smörgåsen BLT (Big Little Tournament) utan en turnering i poker.

Jag kvalade in i den nu ikväll. Tycker det är ganska godkänt.

Det är kul med poker.

Ibland.

Men jag orkar inte sitta i flera timmar som vissa andra kan.

Synd man aldrig vinner riktigt stora potter. Typ 31.000 dollar eller så.

Men skam den som ger sig.

På söndag går BLT:n av stapeln vid 19-20 snåret på kvällen.

Tony får så lov att köra den för jag har nog fullt upp med min lilla älskling då, om hon inte somnat.

Som jag längtar till lördag!   

Av Magdalena Hoof - 10 februari 2010 16:02

Idag blev det ett lunchpass med jumpa.

Jag och mamma.

Jag tränar på Friskis och Svettis.

Tycker dom är bra.

Men mindre bra är att hela veckan är alla pass på spinning bas fulla. Jag hade tänkt gå igår men det var fullt. Idag var det inget och imorgon är det också fullt. Men jag ska kolla om det går att boka idag. Då blir det spinning 19:45 imorgon. Jag hoppas!

Nu när man kommit in i det så vill man bara fortsätta och fortsätta.

Sånt här har jag inte tid med, att behöva vänta på att få spinna.


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards