izoldesmamma

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Magdalena Hoof - 11 februari 2010 16:58

Jag skulle nästan kunna vara en cirkusattraktion så mycket som jag svettas när jag tränar.

Det är helt sjuk hur mycket jag svettas.

När jag gör armhävningar så typ droppar det ner på golvet.

Pappa är likadan, och bror.

Mamma och syster dom blir som bara småvarma.

Tycker det är orättvist!

Men tydligen är det bra att svettas. Säger några.

Men det känns inte superkul när man känner hur det rinner i pannan.

Tur det finns dusch och tvål!


Passet gick helt ok idag.

Fick ge upp några övningar efter ett antal repetitioner, men tyckte ändå att jag klarade av det bra.

Ställde mig på vågen idag och såg att nu har jag gått ner lite till. Allt som allt är det nu -1,6 kg, och mer blir det.

Tycker det här verkligen är jätteroligt.

Att se skillnad och känns skillnad.

Keep up the good work! Och en spark i baken.

Av Magdalena Hoof - 11 februari 2010 11:18

Då var det snart dags för ett till core-pass.

Klockan 12 börjar det.

Mamma ska inte med för hon hade för mycket att göra på jobbet. Lite tråkigt men det är bara att fortsätta för min del iallafall.

Ska man ner i vikt så är det bara att fortsätta.


Sen måste jag fortsätta med skolan. Ska göra närvarouppgifterna och läsa en massa sidor. Sedan börja med insändningsuppgift 2 i Filosofi, kanske världens tråkigaste ämne just nu.

Men bara nästa vecka och sedan är det dags för nya ämnen.

Ligger lite efter, med 2 laborationer som jag inte gjort ännu. Det borde jag göra imorgon.


Off to the Gym!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards