izoldesmamma

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Magdalena Hoof - 18 februari 2010 20:23

Min mamma är bäst i hela vida världen.

Så det så!

Hon ställer upp i alla väder.

Finns där för mig hela tiden.

Vet när något inte är som det ska.


Min MAMMA!   

Av Magdalena Hoof - 18 februari 2010 13:52

...att ta med kameran till Djungelhuset nu. Måste göra en anteckning här så jag inte glömmer det.


Jag läste just SvenskGolf-tidningen och jag blir så himla sugen på att åka iväg på en golfweekend och lira lite i sommar.

Men jag har ju som inga vänner som spelar.

Storebror och Izoldes pappa spelar, men jag tror inte att någon av dom är så speciellt intresserad av att följa med.

Båda är bra att spela med för dom ser vad jag gör för fel och hjälper till och rättar.

Så det blir väl bara att lira här hemma i Östersund i sommar, men det är ju inte fy skam det heller.


Av Magdalena Hoof - 18 februari 2010 09:51

Inatt vann Sverige med 2-0 mot Schweiz.

Jag såg inte matchen. Jag låg i sängen och sov/försökte sova.

Tony var iväg till sin bror för att se på matchen och kom hem 6 imorse, stinkande av sprit. Jag höll på att kräkas!

Fattar inte själva grejjen med att behöva måsta ta till spriten så fort man ska se på hockey eller lira poker med någon.

Men det är jag det.

Han hade mer än gärna fått sova borta hela dagen, för jag kommer ändå inte få se han på hela dagen.


Idag ska jag och Izolde träffa Vincent och Cathrin på Djungelhuset vid 14-tiden och leka ett tag och umgås lite. Det är så himla bra ställe, Djungelhuset. Speciellt nu på vintern och när det är dåligt väder.

Fast i Badhusparken är det också bra vintertid med olika aktiviteter och helgerna är det fullproppat med folk som åker skidor och skridskor och grillar och fikar och bara mår bra.


Jag somnade ganska sent.

Vaknade 2:30 och var vaken i över en timme. Frös och låg och lyssnade på Izoldes gnäll. Jag vet inte om hon var riktigt vaken eller om hon var i något mittentillstånd. Tror på det senare.

Somnade tillslut om men vaknade vid 6 då karln kom hem. Tack för det....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards