izoldesmamma

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Fusk

Av Magdalena Hoof - 12 februari 2010 17:55

Alla ska göra efter sin förmåga på passen och det är ju självklart. Men idag när jag sneglade runt lite när vi gjorde armhävningar så ser jag att merparten av alla faktiskt inte gör armhävningar alls. Utan något annat som ska se ut som armhävningar.

Jag står på knä och gör riktiga och klarar nästan hela vägen nu för tiden. Stå på tå orkar jag inte, men jag siktar på att klara av det tillslut också och orka hela vägen.

Men det jag tänker mer på är att om man inte ens försöker göra riktiga när man står på knä så får man väl inte ut så mycket av det kanske?

Jag kanske har fel.

Men, alla är ju olika såklart. Det är mer en fundering jag har runt det bara. Det är ju tokjobbigt också, men jag känner skillnad på att jag orkar mycket mer nu än från början.

Jag fortsätter med mina armhävningar och siktar in mig på att snart kunna stå på tå och göra RIKTIGA armhävningar.

Mitt 4:e pass denna vecka och nu känner jag att jag är riktigt trött i ryggen. Så nu blir det vila hela helgen och så får vi se om jag kommer iväg på någon träning nästa vecka när Izolde är här.

Imorgon kommer hon, min lilla älskling!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 18:28

Nu flyttar jag till en ny bloggportal.   Här är nya adressen till min nya blogg   Fortsätt att följa Livet på Anarisvägen där! ...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 15:41

Vi har ju ett marsvin här hemma som heter Turbo. Det blir lite sällskap ava att höra han prata ibland och gnaga på moroten man la in för en stund sen. Men den enda som verkligen tar hand om honom och bryr sig på riktigt är Izolde. Vi skaffade Turbo n...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 14:26

Gud vad långtråkigt jag har det idag. Har glott på TV större delen av dagen och den är bara halv 3 än. Spännande liv man har!   Är så nervös inför nästa vecka. Ska på 2 anställningsintervjuer, men den ena känns värre. Jag är så nervös så jag håll...

Av Magdalena Hoof - 11 augusti 2011 21:39

Idag på eftermiddagen packade vi ihop en liten matsäck och for iväg för att fiska. Vi åkte till Frösö Strand till en brygga som går en bit ut i Storsjön och kastade en stund. Men först fick Tony psykbryt på linan så hela skiten höll på att hamna i sj...

Av Magdalena Hoof - 10 augusti 2011 23:59

Nu är det nära. Hösten och vintern knackar redan på dörren här i Jämtland. Tony var med och lirade Korpen-fotboll nu ikväll kl 22. Hade jag vetat att det blev så kallt som det blev hade jag tagit fram vinterjackan och letat upp mössa och vantar och...

Ovido - Quiz & Flashcards