izoldesmamma

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Magdalena Hoof - 22 mars 2011 08:41

Sitter, eller halvligger faktiskt, här i soffan denna tidiga förmiddag och funderar på vad jag ska skriva här.

Men mest funderar jag på vad jag ska hitta på idag.

Jag har blivit ganska van vid att åka och hälsa på pappa sådana här dagar när älsklingen jobbar och jag är ensam hemma med Roxy. Men nu jobbar han också, så vad ska man göra nu då?

Imorgon 10:30 ska jag iallafall till skolan och få en genomgång av deras datasystem.


Det är en kille här från Östersund på TV nu. Triss-skrapet på TV4. Han är SKITNERVÖS. Han andas helt konstigt och är alldeles skakis.

Tycker det ser rätt kul ut faktiskt. Han vann 300.000 kr. Grattis till dig då.


Imorgon ska vi hälsa på lilla brorsdottern Tove var det tänkt.

Det ska bli kul. Lilla Tove. Hon är så himla söt!

Och HÄR är hennes fina mammas blogg där även Tove finns på bild.


Jag har kommit på att jag är superdålig på att lägga in bilder här, men jag tar sällan bilder nu för tiden. Har dessutom inte haft någon dator att lägga in bilderna på förren ganska nyss så igår, mina damer och herrar, så la jag in dom första 150 bilderna.

Så här kommer några:


Tony och Roxy pimplar.


 

Härligt va?

  Han fick bara en fisk

 


Ja, såhär mycket tycker jag om att vara med på bild

 

Malin, Izolde och mamma/mormor och så "Leskus" (Lexus)

 

Izolde blev kompis med "Leskus"

 

Såhär såg det ut från våran balkong i julas. Vackert!

 

Ovido - Quiz & Flashcards