izoldesmamma

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Magdalena Hoof - 9 mars 2011 21:20

Om drygt en månad blir Izolde 4 år.

Jag har funderat på vad jag ska ge henne i present men inte kommit på något bra än.

När man frågar henne vad hon vill ha i present får man till svar:

-Hello Kitty-saker, Hello Kitty-stol, Hello Kitty-kläder....

Ja, ALLT med Hello Kitty. Och BARA Hello Kitty.

Så det är ju skitlätt med andra ord. Det spelar ingen roll vad det blir, bara det är Hello Kitty.


Men!

Så igår såg jag en annons om dom här


 

Söta va?

Det finns storlekar från bebis till 10 år. Och i massor av olika mönster. Jag fastnade för dom ovan.

Du hittar dom HÄR


Idag har jag varit till Lärcentrum och anmält mig till två ämnen. Matte A och Svenska B som startar nu den 21. 5 veckor för varje ämne så nu vet jag vad jag ska göra ett tag iallafall.

Till hösten har jag antagligen en annan grej på gång, men det tänker jag hålla för mig själv tills jag vet mer säkert hur det blir.



Ovido - Quiz & Flashcards