izoldesmamma

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Magdalena Hoof - 2 mars 2011 20:48

Mitt i veckan är det, och jag längtar inte direkt efter att jobba. Jag brukar vilja jobba men nu för tiden känner jag knappt igen mig i den frågan. Jag vill inte. Jag har alltid velat jobba så den här känslan att inte vilja är ganska främmande för mig. 


I torsdags åkte vi till Gävle/Sandviken och jag var hos min dotter och Tony hos sin familj. Han skulle lira hockeymatch. Jag ville bara vara med min lilla älskling.

Det slutade med att hon och jag fick sätta oss på tåget i måndagskväll pga att bilen inte fungerar som den ska. Ett hjullager är trasigt och risken att köra hem med bilen med henne i ville jag inte ta så vi tog tåget. Tony körde hem bilen själv och kom hem mitt i natten. Var ganska orolig att något skulle hända men det gick bra.


Izolde åker hem med sin pappa på lördagmorgon för hon ska på maskeradkalas på lördageftermiddag.

Sen ska man försöka jobba igen om man får någonstans. Fast, det vill jag ju inte....fast det är en hemlis.

Ovido - Quiz & Flashcards