izoldesmamma

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Magdalena Hoof - 19 april 2010 21:04

Ikväll var det uttagning till Wellas visning. Jag tänkte gå men sedan läste jag att dom som söker ska ha klädstorlek mellan 34 och 40. Då slog det mig att det antagligen bara kommer vara småtjejer som är supersmala och jätteblonda med perfekt make up och ser sådär perfekta ut så jag gav F i det!

Jag tänkte faktiskt gå dit och visa upp mitt hår och hoppas att dom ville ta tag i det. Jag menar gratis klippning och färgning säger man ju inte nej till direkt. Men, jag struntade som sagt i det.

Så jag och syster åkte till moffa istället, pratade och fikade och såg lite på TV.

Imorgonbitti ska vi nog åka och träna och äta lunch ihop. Sedan har jag ingen aning om vad jag ska hitta på...

Av Magdalena Hoof - 19 april 2010 15:51

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det gör ont i mig när jag förstår hur det skulle kännas att inte få träffa sina barn.

Jag träffar kanske inte Izolde så himla mycket men jag vet att jag kan och får träffa henne när helst jag vill det, utan minsta problem. Och att jag får ta hem henne hit när jag vill.

Det som betyder så mycket för alla föräldrar och som borde vara en självklarhet, hur dåligt förhållande föräldrarna än har det till varandra så ska inte barnen komma i kläm! Dom har lika stor rätt att träffa båda sina föräldrar, med undantag för föräldrar som skulle kunna skada sina barn, men det hör inte hit nu.


Nästa gång jag ser en stjärna falla ska jag önska det, att alla barn ska få träffa sina föräldrar!

Ovido - Quiz & Flashcards