izoldesmamma

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Magdalena Hoof - 16 april 2010 17:03

Att träna är bra för kropp och själ och nu mår jag sådär bra som man bara mår efter ett roligt och skönt jumpapass på Friskis. Jag tycker om fredagspassen. Instruktören är rolig och passet är roligt. Kanske blir ett på söndag med.


God mat blir det på det snart efter en dusch och sedan bär det av till kusin Robin senare ikväll och han skulle bjuda på morotskaka.

Syster Malin ska följa med hon också.

Och sen är det bara att be till högre makter att Tony inte är allt för full när han kommer hem inatt.

"Käre gode Gud i höjden. Detta har jag gjort i slöjden"

Nej, så var det inte riktigt.

"Käre gode Gud i höjden, kan han komma hem hyffsat nykter så blir jag en nöjd'en"

Av Magdalena Hoof - 16 april 2010 14:35

Hela det här året och strax innan årsskiftet så har jag fått ganska mycket acne till och från, mest till.

Jag har aldrig det annars, bara någon enstaka en gång i månaden.

Och så vill jag i övrigt få finare hud i ansiktet ändå.

Är det någon gullig skönhetsexpert där ute i cyberrymden som har förslag på vad jag ska använda mig av för produkter när det gäller rengöring och återfuktning?

Och inte allt för dyra grejjer med tanke på min ekonomi då.

Men bra grejjer till ett bra pris tack!


Av Magdalena Hoof - 16 april 2010 14:31

Igår fick då Doris sina 5 små bebisar. Söta och hur gulliga som helst såklart. Min lilla Doris, som jag inte får ha här hemma. Men som jag så gärna vill!


    

Ovido - Quiz & Flashcards