izoldesmamma

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Magdalena Hoof - 15 april 2010 15:06

Den här dagen har varit precis som vilken annan dag som helst. Ganska tråkig och innehållslös.

Gick upp strax innan 11. Åt lite lunch. Sen kom Tony upp. Jag spelade lite Alfapet medans han såg sina 2 obligatoriska program på TV. Sedan har vi spelat Alfapet och sett TV bara innan han just gick till jobbet.

Men nu är det bara en dryg vecka till sen så kommer jag ha fullt upp. Izolde åker nämligen med oss hit hem nästa helg. Jag vet inte hur länge hon ska stanna men länge vill jag iallafall.

Hoppas det är fint väder då så vi kan vara ute mycket.

Så om en vecka åker vi ner till Sandviken och har kalas för henne. 3 år!

En massa tårta och grejjer.

På söndagen ska hon ha gymnastikuppvisning och efter det åker vi hem hit. Så det blir nog ganska sent men då är det ju så.

Jag håller på att längta ihjäl mig efter henne nu.


Ikvällblir det nog en till promenad, fast nog ensam ikäll. Igår var jag och Cattis bra länge och det var så skönt. Men ikväll blir jag ensam med min mp3.

Imorgon kanske det blir en visit hos kusin Robin och hans tjej om dom inte hade nåt annat för sig. Så tråkigt att bara sitta inne hemma ensam en fredagkväll om nu Tony ska ut som han antagligen ska.

Jag vill också prata till lite snart. Men det lär nog dröja...

Ovido - Quiz & Flashcards