izoldesmamma

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Låt mig va!

Av Magdalena Hoof - 20 april 2010 01:13

Åh vad jag älskar när folk ska lägga sig i och bestämma, gör si, gör så, get a life typ. Det är många som är så. Först är det ens föräldrar, sedan när man växer upp så blir det någon annan.

Undrar vad en psykolog skulle säga om ett sådant beteende?

Någon som vet?

Är det fel att bara sköta sig själv och låta det som ingen annan har med att göra vara?

Alla gör väl sina misstag hit och dit, ingen är felfri, men låt det vara!

Vad harmonisk världen skulle bli om alla kunde sluta lägga näsan i blöt. Jajjemen!

(tänk nu på att det är nattens ord som talar...)


Ja, nu är det natt igen och med natten kommer alla tankar på precis allting. Saker som gör mig så förbannad att jag måste bita mig i armen nästan och saker som gör en mindre glad och så självklart, alla drömmar och mål.


Imorgon ska Tony börja gå dagtid tydligen. Good for you baby!   

Hoppas du säljer utav bara helvete nu.

Får se om han ens tar sig upp efter att nästan ha vridit på dygnet ett bra varv. Men det tror jag nog. Annars vet jag en som med all säkerhet vaknar av klockan...så får väl pussa han tills han vaknar annars.


Izolde pratar:

-Åka mamma snart!

Min lilla prinsessa!

Ja, på söndag ska åka mamma!

Ska kolla upp barnomsorg här uppe också och se om det finns möjlighet till att ha henne på halvtid på dagis, för då kan hon vara här mycket mer sen när jag skaffat jobb också.


En del måste vara bra nyfikna...

Som "inte bryr sig" men ändå måste läsa andras bloggar. 

Förra bloggen jag hade var det någon som kommenterade en del, och det var inte direkt gulliga kommentarer.

Men varför ens fortsätta läsa om man nu "inte ens bryr sig" och om man stör någon så mycket?

Kanske en smäll man får ta när man har en blogg...

Tråkigt men sant!


Är inte direkt trött alls men älskling snarkar och sover gott sedan över en timme tillbaka. Jag önskar att jag också somnat då och sluppit den här tankeverkstan.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 18:28

Nu flyttar jag till en ny bloggportal.   Här är nya adressen till min nya blogg   Fortsätt att följa Livet på Anarisvägen där! ...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 15:41

Vi har ju ett marsvin här hemma som heter Turbo. Det blir lite sällskap ava att höra han prata ibland och gnaga på moroten man la in för en stund sen. Men den enda som verkligen tar hand om honom och bryr sig på riktigt är Izolde. Vi skaffade Turbo n...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 14:26

Gud vad långtråkigt jag har det idag. Har glott på TV större delen av dagen och den är bara halv 3 än. Spännande liv man har!   Är så nervös inför nästa vecka. Ska på 2 anställningsintervjuer, men den ena känns värre. Jag är så nervös så jag håll...

Av Magdalena Hoof - 11 augusti 2011 21:39

Idag på eftermiddagen packade vi ihop en liten matsäck och for iväg för att fiska. Vi åkte till Frösö Strand till en brygga som går en bit ut i Storsjön och kastade en stund. Men först fick Tony psykbryt på linan så hela skiten höll på att hamna i sj...

Av Magdalena Hoof - 10 augusti 2011 23:59

Nu är det nära. Hösten och vintern knackar redan på dörren här i Jämtland. Tony var med och lirade Korpen-fotboll nu ikväll kl 22. Hade jag vetat att det blev så kallt som det blev hade jag tagit fram vinterjackan och letat upp mössa och vantar och...

Ovido - Quiz & Flashcards