izoldesmamma

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Magdalena Hoof - 26 augusti 2010 20:26

Åh jag är ganska ledsen över att jag inte kunde åka till min Fina Gina ikväll som jag sa. Bilen höll på att braka ihop. Jäkla drivknut! Så jag vågade inte sätta mig ensam och köra iväg.

Så jag åkte till Tony (T3) istället och dricker ett glas rött i brist på annat. Det är iallafall gott!


Imorgon blir det städning av lägenheten och så kommer Tonys barn till oss senare på eftermiddagen. Måste handla lite käk också. Städa inför lördag. Verkar inte komma allt för mycket folk på lördag. Trodde faktiskt det skulle bli fler. Ingen av mina tjejkompisar kommer. Skittråkigt tycker jag. Men jag har ju mest bara killkompisar har jag märkt. Umgås bara med killkompisarna. Och så Gina då! I vått och torrt min vän!

Ovido - Quiz & Flashcards