izoldesmamma

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Magdalena Hoof - 13 augusti 2010 12:09

I måndags klarade jag uppskrivningen på C! Weeeiii!

Kändes riktigt jävla bra. Fast det är som inte riktigt samma grej som när man klarade B-teorin när man tog körkort. Men jag var alldeles skakis efteråt när jag ringde till Älsklingen för att berätta att jag klarat det. Papperet skakade som ett litet asplöv i handen på mig.


Annars har det vart smådrygt i veckan på skolan. Stannade hemma idag. Jag orkade inte åka dit. Ont i skallen för tredje dagen i rad idag. Fattar inte varför jag har så ont!

Så det blev att sova hela förmiddagen idag.


Barnen sov här inatt och ska vara här hela helgen.

Ska försöka få tapetserat i sovrummet i helgen med och köpa nya blandare till badrummet.

Storebror kommer förbi i eftermiddag och ska kika på blandaren i köket om han har grejjer så han kan sätta in den nya där. Hoppas! Så blir det ännu lite bättre där.


Ovido - Quiz & Flashcards