izoldesmamma

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Magdalena Hoof - 5 augusti 2010 17:26

Inatt ska jag jobba, sitta vak hos en man. Jag har aldrig suttit vak förut och är faktiskt lite nervös för det. Man sitter där och vet att han i stort sett kan dö när som helst. Och då är man helt ensam. Jag har bara sett en död människa förut. Min mormor var det. Men det var som en annan sak. Jag har aldrig sett någon dö. Kan ju hoppas att det inte händer under mitt skift iallafall.

Har dessutom vart vaken sen 6:30 idag och slutar först 07:00 imorgonbitti. Ska försöka sova ikväll en stund innan jag börjar.

Datorn och skolböcker och film ska med iallafall så jag har något att göra och fördriva tiden med. 

Ska dit imorgon med mellan 16:30 och 22. Känns bra att tjäna lite extrapengar.


Älskling hade haft det bra på sitt nya jobb idag och har antagligen redan fått 6 pass den här månaden. Det är ju riktigt bra det! 

Hoppas allt går bra där så han får en fast tjänst där. Det känns som att allt äntligen börjar ordna upp sig nu med allt. Bostad, jobb, livet. Det enda jag saknar är Izolde. Saknar henne så jävla mycket så det går inte att beskriva. Men så fort jag har lite pengar till övers så ska jag åka ner och hämta upp henne en vecka tänkte jag. Och dit längtar jag!

Av Magdalena Hoof - 5 augusti 2010 09:41

Såhär ser våran nya dator ut



  

Ovido - Quiz & Flashcards