izoldesmamma

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Magdalena Hoof - 30 januari 2011 11:41

Igår var det då ett år sedan.

Ett år av ånger.

Fast det var nog det rätta att göra.

Det har gått fort. Ett helt år!   

 

------------------------------------------------------------------------

 

Idag är det söndag, igen.

Veckan gick snabbt.

Tre dagar med jobb på Kommun och igår bjöd vi hit Tony och Martina och deras lille son på middag. Jag lagade plankstek och skagenröra och sallad. Det blev supergott och väldigt trevligt.

Tack för en supertrevlig kväll!

 

Jag fuskade faktiskt igår med min LCHF-metod. Jag åt lite potatismos, men långt ifrån all, och 3 skivor baguette. Men höll mig till vatten och åt desto mer skagenröra.

 

Måste säga att magen är näst intill platt! Jag ser slank ut om man ser från sidan och jag älskar det!

Magen har alltid sett svullen ut annars, men nu är den mest platt.

 

Idag bestod frukosten av äggröra och skagenröran som blev kvar sen igår. Smaskens vill jag lova!

Ovido - Quiz & Flashcards