izoldesmamma

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Magdalena Hoof - 22 januari 2011 20:24

Blocket.se är en bra sida tycker jag.

Dels kan man fynda riktigt bra grejjer där till ett bra pris om man är ute efter något speciellt och så kan man tjäna en hacka.

Ikväll sålde vi våningsängen i trä vi köpte i höstas till barnen.

Vi skaffade en i stål för ett tag sedan så nu åkte träsängen ut.

Nu fattas det i och för sig en säng, men det ska införskaffas snarast! En loftsäng möjligtvis.

Vi har sålt ganska mycket på Blocket.se den senaste tiden.

En fotölj, skåp och lite annat smått och gott som man inte behöver och vill bli av med. Det verkar alltid finnas någon som är i behov av just det jag vill bli av med.

 

Idag bokade vi hotell i Sthlm.

Vi planerar att åka på Elitloppet i år som går av stapeln 27-29 maj. Skulle vara riktigt kul att åka på det. Hittade ett bra och hyffsat billigt hotell i Älvsjö. En bit att åka är det ju emellan, men det gör inget. Hoppas vi kan hitta på något roligt när vi ändå är där. Gröna Lund kanske? Inte för att jag åker men ändå.

 

I fredags fick jag veta att jag inte fick gå kvar på skolan för jag hade för mycket frånvaro. Konstigt att ingen har sagt något till mig om det innan ett beslut tas. Så igår var jag riktigt förbannad. Skickade iväg 2 arga mail till handläggaren på AMS, så han får en fin överraskning på måndagmorgon.

Och skolan har mage att ljuga ihop en fin historia till AMS där dom sa att dom hade tagit upp problemet med min frånvaro med mig, vilket är rent jävla bullshit!

Men, det är ju min tur det.

Men det känns faktiskt inte så dåligt nu ändå. Är faktiskt en lättnad på ett sätt att äntligen få komma därifrån.

Nu vill jag bara ha ett jobb, och det snabbt!

Så, jobb sökes.

 

Av Magdalena Hoof - 22 januari 2011 19:40

Jag tog några bilder på min lilla prinsessa när hon var här sist. Tänkte lägga upp några.

 

Izolde har redan börjat göra "fina" grimaser

 

  

 

Här hade hon bäddat in sig själv och Lexus under kuddar

   

 

Sover så sött

  

 

Hon älskar sina baddräkter 

  

Ovido - Quiz & Flashcards