izoldesmamma

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Härlig kommentar från Laila Klang

Av Magdalena Hoof - 30 maj 2010 10:40

jadu,,tänk om alla visste hur var,är... tony som du hade kastat ut.att man kan vara så rädd för att vara själv som du uppenbarligen är att du väljer att vara tillsammans med en som lurade å manipulerade dig,svag självkänsla kanske,tur du inte har vårdnaden om din unge,hur skulle du hantera den saken måntro? white trash är namnet på dig....om du undrade ;) kasta ut skithögen som du så gärna måste ha nära dig eller känner dig skyldig till att försörja,,, ni har båda barn har jag förstått men ingen av er kan,vill eller vet hur man handskas med barn.ni borde bli satta på hem för ert eget bästa,, tror du vet det med.... men det är ju bara min åsikt,,, du kommer ju inte lägga ut det här för då kan det ju framkomma att det är fel på dig å det är det ju inte.din stackare där..... blääääääää.. fram för tvångs sterilisering,,,,

 

 

TACK Laila Klang för att du verkligen förstår allting! Och säger till mig som du anser vara omyndig typ, hur jag ska leva mitt liv!

Och du då?

Du har aldrig gjort fel i ditt liv?

Är du helt och hållet perfekt?

I så fall tycker jag att du ska starta en skola där du lär alla människor i hela världen hur man blir lika perfekt som du!

Jag kommer sitta på första parkett, det lovar jag!

Så tack så hemskt mycket för dina vackra ord :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 18:28

Nu flyttar jag till en ny bloggportal.   Här är nya adressen till min nya blogg   Fortsätt att följa Livet på Anarisvägen där! ...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 15:41

Vi har ju ett marsvin här hemma som heter Turbo. Det blir lite sällskap ava att höra han prata ibland och gnaga på moroten man la in för en stund sen. Men den enda som verkligen tar hand om honom och bryr sig på riktigt är Izolde. Vi skaffade Turbo n...

Av Magdalena Hoof - 12 augusti 2011 14:26

Gud vad långtråkigt jag har det idag. Har glott på TV större delen av dagen och den är bara halv 3 än. Spännande liv man har!   Är så nervös inför nästa vecka. Ska på 2 anställningsintervjuer, men den ena känns värre. Jag är så nervös så jag håll...

Av Magdalena Hoof - 11 augusti 2011 21:39

Idag på eftermiddagen packade vi ihop en liten matsäck och for iväg för att fiska. Vi åkte till Frösö Strand till en brygga som går en bit ut i Storsjön och kastade en stund. Men först fick Tony psykbryt på linan så hela skiten höll på att hamna i sj...

Av Magdalena Hoof - 10 augusti 2011 23:59

Nu är det nära. Hösten och vintern knackar redan på dörren här i Jämtland. Tony var med och lirade Korpen-fotboll nu ikväll kl 22. Hade jag vetat att det blev så kallt som det blev hade jag tagit fram vinterjackan och letat upp mössa och vantar och...

Ovido - Quiz & Flashcards