izoldesmamma

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Magdalena Hoof - 23 juni 2010 14:48

Jag har en gåva.

Den kallas för Tjata!

Tjata kan jag göra. Och jag kan Tjata till mig ganska mycket har jag märkt.

Jag fick ju mitt tillstånd igår och idag ringde jag och tjatade lite om det så nu är man med i leken igen!

På måndag börjar jag igen och det ska bli så kul.

Vad jag hört så är det bara jag som fått tillståndet i min klass än så länge. Lite trist men hellre vara där och plugga i sommar ändå än att sitta här hemma och uggla i 7 veckor.

Det mindre roliga med det här är att jag inte kan hämta hem Izolde nästa vecka som jag tänkt. Det var inte alls kul. Jag hade sett fram emot att få ha henne här några veckor nu då.

Men hon blir här i iallafall drygt en vecka senare i juli. <3

Ovido - Quiz & Flashcards