izoldesmamma

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Magdalena Hoof - 9 juni 2010 17:09

ADR står för transport av farligt gods på väg och det här var nog den tråkigaste kurs jag någonsin gått!

Men det underlättade rejält för att vi kanske är världens bästa klass. Alla är underbara och har kul ihop och det är så himla kul!

Håller på att skratta ihjäl mig flera gånger om dagen över alla kommentarer och berättelser. Trivs som fisken i vattnet just nu!


Hur som helst så hade vi prov på ADR:en som vi haft den här veckan och det var 25 frågor och man kunde ha lika många rätt.

Jag fick 22 1/3 rätt. Så jag är supernöjd med tanke på att jag inte hört typ nåt av vad läraren sagt under dom här dagarna.

Men vi fick ju ha böckerna under provet så det gick lätt ändå.


Min dator är skitseg. Varför?

Ovido - Quiz & Flashcards