izoldesmamma

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Magdalena Hoof - 11 juni 2010 14:07

Ikväll ska det grillas hemma hos Kusin och hans tjej. Köpte en liten mini-klotgrill igår på Jula. Hoppas den duger över sommaren men det tror jag nog. Fläskfilé blir det och antagligen lite rosé.


Slutade tidigt idag. 13:00 packade jag och J ihop och satte oss i hans raggarbil och brummade hem. Vi hade plus och minus-möte vid 12:30 och sedan ut och städa lastbilar och minbussen både ut och invändigt. Men man kände sig som smått överflödig. Putsade några rutor på minibussen iallafall, sen for vi.


Vädret idag är helt ok. Molnigt och soligt omvartannat men varmt.

Skönt att få ha lite sol innan det här supermonsterregnvädret kommer in över oss imorgon. 8-10 grader varmt och spöregn.

Och imorrn när jag ville gå på travet och allt med.

Tony ska ha sina barn imorgon över dagen. Dom ska gå på badhuset och ha roligt ett tag innan dom ska tillbaka igen.

Roligt för han! Och dom med antar jag.


Söndag ska jag träffa Gina och Milo ser det ut som. Hon kommer hem ikväll från Cypern där hon varit på semester med sin mamma i 2 veckor. Det var hon värd. Så innihelvete mycket värd! Så hon lär väl se ut som en pepparkaka nu. Ska följa med henne till Berg och hämta nåt vitrinskåp. Och jag ringde just på en soffa jag som jag vill ha. Hoppas den finns kvar!


Ovido - Quiz & Flashcards