izoldesmamma

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Magdalena Hoof - 27 oktober 2010 11:48

Han blev igår inlagd på sjukhuset i väntan på sin operation som sker idag på eftermiddagen.

Han ska få en ny höftkula, och det är inte direkt för tidigt om man säger så.

Jag känner mig lite nervös inför det. Jag vet själv hur jag är inför operationer under narkos.

Men senaste gångerna så har jag bara varit glad att få det, för jag mår bättre efteråt nu än jag gjorde i början.

Oj, nu lät det som jag varit sövd tokmånga gånger, men det är faktiskt bara 5 gånger.

Nej, men jag hoppas att det går bra, och det tror jag att det gör också.

Min pappa är inte så nervös av sig.

 

Så imorgon är jag ledig från skolan och ska åka dit och hälsa på honom. Efter det blir det samtal på HC och sedan då?

 

Nu blir det en sväng på Barnens Hus för att leta julklappar till barnen. Förslag någon på bra julklappar till en flicka på 3,5 år, en flicka på 7 år och en pojke på 5 år?

Ovido - Quiz & Flashcards